کسب و کار شما چقدر توانایی دارد که در فضای مجازی دیده شود؟ آیا از اصول استاندارد آن استفاده میکنید تا بیشترین بازخورد را داشته باشید؟ اگه نه همین حالا شروع کنید.
یک بازاریاب حرفه ای چه مشخصاتی دارد؟
یک بازاریاب حرفه ای هیچوقت به دنبال نتایج اقدامات خود نیست زیرا اقدامات در دو دسته اساسی دسته بندی میشوند بله یا خیر . یک بازاریاب حرفه ای تمرکز خود را در اقدامات بازاریابی خود میگذارد که با بهترین حالت بتواند به بازار هدف خود آگاهی دهد و هیچوقت در پی توجیه یا قانع کردن آنان نیست. بازاریبان مهمترین قسمت کسب و کار را انجام میدهند و مهم است که کسب و کار ما چه مشخصات ویژه و خاصی داشته باشد تا نسبت به همکاران دیگر متمایز گردد. از این رو گروه بازاریابی زمان ثانی با آموزش و تربیت نیروهای بازاریاب حضوری در شهرهای مختلف و به صورت بومی می باشد که متناسب با فرهنگ بومی هر منطقه می باشد.