آیا برای شما هم آزار دهنده است پیامکی که حاوی تبلیغات باشد؟ ولی چقدر از پیامک های شخصی سازه شده استفاده کرده اید که یک خبر خوب را به مشتریانتان برسانید؟
یک بازاریاب حرفه ای چه مشخصاتی دارد؟
یک بازاریاب حرفه ای هیچوقت به دنبال نتایج اقدامات خود نیست زیرا اقدامات در دو دسته اساسی دسته بندی میشوند بله یا خیر . یک بازاریاب حرفه ای تمرکز خود را در اقدامات بازاریابی خود میگذارد که با بهترین حالت بتواند به بازار هدف خود آگاهی دهد و هیچوقت در پی توجیه یا قانع کردن آنان نیست. بازاریبان مهمترین قسمت کسب و کار را انجام میدهند و مهم است که کسب و کار ما چه مشخصات ویژه و خاصی داشته باشد تا نسبت به همکاران دیگر متمایز گردد. از این رو گروه بازاریابی زمان ثانی با آموزش و تربیت نیروهای بازاریاب حضوری در شهرهای مختلف و به صورت بومی می باشد که متناسب با فرهنگ بومی هر منطقه می باشد.